top of page

Adatkezelési tájékoztató

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

ÁSZF

Jelen Adatkezelési Tájékoztató

Dr. Kun Ágnes Anna E.V.

(Cím: 2529 Annavölgy, Erdőalja út 5.,

Adószám: 67816163-1-31),

mint Adatkezelő által üzemeltetett www.pszichiartist.hu oldalon (a továbbiakban: Honlap) megvalósuló személyes adatok kezelésével és feldolgozással kapcsolatos tájékoztatást tartalmazza.

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet: GDPR) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) szerint.

I. AZ ADATKEZELŐ ÉS ELÉRHETŐSÉGEI

Név: Dr. Kun Ágnes Anna E.V.

Cím: 2529 Annavölgy, Erdőalja út 5.

Adószám: 67816163-1-31

E-mail cím: pszichiartist@gmail.com

Telefon: +36 20 914 6789

Weboldal: www.pszichiartist.hu

II. AZ ADATKEZELÉS CÉLJA ÉS JOGALAPJAI, IDŐTARTAMA

Ajánlatkérés, információkérés

Árajánlatot és a szolgáltatásokra vonatkozó tudnivalókat telefonon, E-mail-ben kérhet. Mindkét esetben, kapcsolattartás céljából, az Ön által kért információk, árajánlat átadásához szükséges adatokat, hozzájárulása alapján kezelem.

Telefonos kapcsolatfelvétel során: kapcsolattartó neve, telefonszáma, E-mail cím.

E-mail-es megkeresés során: kapcsolattartó neve, E-mail címe, telefonszáma.

Hozzájárulását E-mailben, a pszichiartist@gmail.com E-mail címre elküldve visszavonhatja. Kérésének megfelelően telefonszámát és/vagy E-mail címét egy munkanapon belül törlöm, másolatot nem készítek róluk. Ezúton tájékoztatom, hogy a hozzájárulása visszavonását megelőző adatkezelés jogszerűnek számít.

Szerződéskötés, számlázás

A szolgáltatás igénybevétele, az együttműködés elindítása szerződéskötéssel valósítható meg. A szerződésben, személyes adatként szerepelhetnek az Ön vagy kapcsolattartója elérhetőségei (név, telefonszám, E-mail cím), melyekre a kapcsolattartás céljából és a szerződés teljesítéséhez van szükség. A szerződésben leírt díjazásról számlát állítok ki, melyhez számlázási névre és címre, valamint E-mail címre van szükségem. A számla tartalmazhat személyes adatokat, melyeket jogi kötelezettségem teljesítése érdekében kezelek.

Kezelt adatok

Árajánlat, információkérés esetén: Név, Cím, Elérhetőség: telefonszám és E-mail cím.

          Ezen adatok kezelésének jogalapja:

                      A Szolgáltató adatkezelése a GDPR 6. § (1) bekezdés a) pontja szerint a Felhasználó hozzájárulása.

          Ezen adatok kezelésének célja és időtartama:

                     Kért árajánlat és információ átadása. Hozzájárulás visszavonásáig.

Szolgáltatás igénybevétele és szerződéskötés esetén: Név, Cím, Elérhetőség: telefonszám és E-mail cím.

           Ezen adatok kezelésének jogalapja:

                      A Szolgáltató adatkezelése a GDPR 6. § (1) bekezdés a) pontja szerint a szerződés teljesítése.

           Ezen adatok kezelésének célja és időtartama:

                      Kapcsolattartás és szerződés teljesítés céljából. Amíg a szerződés teljesítéséhez szükséges, legfeljebb a szerződéses kapcsolat lezárásáig.

Hírlevélre történő feliratkozás esetén: Vezetéknév és keresztnév, E-mail cím.

           Ezen adatok kezelésének jogalapja:

                      A Szolgáltató adatkezelése a GDPR 6. § (1) bekezdés a) pontja szerint a Felhasználó hozzájárulása.

           Ezen adatok kezelésének célja és időtartama:

                     Újdonságok, tájékoztatók küldése szolgáltatásról, eseményekről. Marketing célú megkeresés. Hozzájárulás visszavonásáig, leiratkozásig.

Számlázáshoz szükséges adatok: Név, Cím, Adószám, Bankszámlaszám és Bank neve.

           Ezen adatok kezelésének jogalapja:

                      A Szolgáltató adatkezelése a GDPR 6. § (1) bekezdés c) pontja szerint a jogszabályi kötelezettség teljesítése.

           Ezen adatok kezelésének célja és időtartama:

                      Számlázás és annak megőrzése. A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 166. § (1) bekezdésében és 169. § (1) bekezdésében foglaltak szerinti időtartamig                        (8-10 évig).

Sütik esetében:

            Ezen adatok kezelésének jogalapja:

                       A Szolgáltató adatkezelése a GDPR 6. § (1) bekezdés a) pontja szerint a Felhasználó hozzájárulása.

            Ezen adatok kezelésének célja és időtartama:

                       Jobb felhasználói élmény nyújtása. Érvényességi idő lejártáig, vagy amíg a felhasználó nem törli a sütiket a böngészőjéből.

Sütik

A sütik (másnéven: cookie-k) kis információs fájlok, melyeket a weboldalak, honlapok küldenek a böngészőknek. A legtöbb oldal használ sütiket abból a célból, hogy megkönnyítsék a weboldal használatát, statisztikai információkat rögzítsenek a látogatókról és minőségi felhasználói élményt nyújtsanak. Léteznek ún. átmeneti (vagy session) cookie-k, amik törlődnek a böngésző bezárásakor, illetve állandó (vagy persistent) cookie-k, amelyek hosszabb ideig kerülnek tárolásra a böngészőben. Az átmeneti cookie-k elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez, míg az állandó cookie-k a jobb felhasználói élményt biztosítják.

Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Goggle Analytics rendszerén keresztül történik. A Google adatvédelmi irányelve ezen a linken érhető el. A honlap látogatásával és egyes funkcióinak használatával hozzájárulását adja ahhoz, hogy az említett cookie-k a számítógépén tárolódjanak és ahhoz az Adatkezelő hozzáférhessen. A cookie-k 30 napig tárolódnak, azonban a cookie-kat bármikor törölheti számítógépéről, illetve böngészőjében letilthatja azok telepítését és alkalmazását. Felhívom figyelmét, hogy az utóbbi esetben, a cookie-k használata nélkül előfordulhat, hogy nem lesz képes használni a honlap minden szolgáltatását.

Az Adatkezelő technikai közreműködőként biztosíthatja, hogy a honlapok látogatása során az Adatkezelővel együttműködő harmadik személyek, különösen a Google Inc. cookie-k segítségével tárolják, ha Ön korábban már látogatást tett az Adatkezelő honlapján és ez alapján hirdetést jeleníthetnek meg Önnek. Az Ön hozzájárulása a következő domainre érvényes: www.pszichiartist.hu. Az Ön aktuális státusza: Összes süti engedélyezése (Működéshez szükséges sütik, Beállítások).

Facebook, TikTok, Instagram

Szolgáltatásaim népszerűsítése céljából Facebook, TikTok és Instagram oldalakat is működtetek. Ezen oldalak, illetve azok tartalmának követése, megosztása, a tartalmakhoz való hozzászólás a felhasználók önkéntes hozzájárulásán alapul.

Ebben az esetben a felhasználók személyes adatait az adott közösségi oldalak kezelik, a felhasználókra a közösségi oldal adatvédelmi szabályzata vonatkozik.

Hozzászólások a blog bejegyzésekhez

A blogban lévő cikkekhez a honlap látogatói hozzászólásokat írhatnak. Hozzászólás beküldésekor a hozzászólási űrlapban megadott adatokon (név, E-mail cím) kívül begyűjtésre kerül a hozzászóló IP címe és a böngészőazonosító karakterlánc a kéretlen tartalmak kiszűrése céljából. Az adatkezelés célja hozzászólás és véleménynyilvánítás lehetőségének biztosítása a blog tartalmával kapcsolatban. Az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása.
Hozzájárulását bármikor visszavonhatja, amennyiben küld egy üzenetet a pszichiartist@gmail.com E-mail címre. Ezúton tájékoztatom, hogy a hozzájárulása visszavonását megelőző adatkezelés jogszerűnek számít.

Külső forrásból származó beágyazott tartalmak

A honlap tartalmazhat külső forrásból származó beágyazott tartalmakat (pl. videók, képek, cikkek stb.). A külső forrásból származó beágyazott tartalmak pontosan úgy viselkednek, mintha meglátogatna egy másik honlapot. Ennek értelmében, amikor a beágyazott linkeken keresztül egy másik honlapra látogat, személyes adatai kezeléséért és védelméért a meglátogatott honlap kezelője a felelős.

III. ADATFELDOLGOZÓK

Tárhely szolgáltató

Rackhost Zrt.

6722 Szeged Tisza Lajos körút 41.

Adószáma: 25333572-2-06

Telefon: +36 1 445 1200

Fax: +36 1 445 1204

E-mail: info@rackhost.hu

Web: www.rackhost.hu

A honlap teljes tartalmának és a honlap működtetéséhez szükséges személyes adatok tárolása a fentiekben említett tárhely szolgáltató szerverein működik, amelyről az adatok biztonsága érdekében biztonsági mentések készülnek.

IV. ÉRINTETTEK JOGAI AZ ADATKEZELÉSSEL KAPCSOLATOSAN

Hozzáféréshez való jog

Felhasználó jogosult visszajelzést kérni arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha igen, akkor jogosult arra, hogy hozzáférést kapjon a személyes adataihoz és a következő információkhoz: mik az adatkezelés céljai, a személyes adatok tárolásának időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai. Kérésre az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát rendelkezésére bocsátom elektronikus úton.

Helyesbítéshez való jog

Felhasználó bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatok helyesbítését és kiegészítését kérni.

Törléshez való jog

Felhasználó jogosult kérni, indokolatlan késedelem nélkül személyes adatainak törlését, amennyiben hozzájárulását visszavonta, a szerződéses kapcsolat, együttműködés megszűnt. A törlés olyan iratra, okiratra nem vonatkozik, amelyet törvényi előírás szerint meg kell őrizni. Ez esetben a személyes adat nem törölhető.

Az adatkezelés korlátozásához való jog

Felhasználó jogosult arra, hogy kérelmezze az adatkezelés korlátozását, az alábbi esetekben:

amennyiben, személyes adatainak pontossága kérdéses. Ez esetben a korlátozás addig tart, amíg az adatok pontosságát nem tisztázzuk.

amennyiben, véleménye szerint az adatkezelés jogellenes. Ez esetben törlés helyett kérheti a felhasználás korlátozását is.

amennyiben, tiltakozott az adatkezelés ellen. Ez esetben a korlátozás addig tart, amíg megállapításra nem kerül, hogy az Adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.

Abban az esetben, ha az adatok korlátozás alá esnek, a személyes adatok tárolásra kerülnek.

Adathordozhatósághoz való jog

A Felhasználó kérheti Adatkezelőtől személyes adatainak megtekintését adathordozón, vagy papíron.

Hozzájárulás visszavonásához való jog

Felhasználó bármikor jogosult, az adatkezelési hozzájárulását visszavonni. Ebben az esetben, a megadott adatokat törlöm a rendszerből.

Ha Adatkezelő a felhasználó kérelmét nem teljesíti, értesíti a kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokairól.

V. PANASZKEZELÉS

Amennyiben kérdése van, vagy kifogással, panasszal élne személyes adatai kezelésével kapcsolatban, kérem lépjen kapcsolatba velem a pszichiartist@gmail.com E-mail címen.

Amennyiben, vélelmezett jogellenes adatkezelés megszüntetése érdekében a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság vizsgálati eljárását kezdeményezheti, elérhetőségeik az alábbiakban:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C

Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Telefon: +36 1 391 1400

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

A Felhasználó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V. Törvény alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait.

VI. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

Jelen adatvédelmi tájékoztató hatályba lépése: 2024. 02. 27.

Vállalkozásom tevékenységében történő változás esetén frissítem.

Bármilyen jogszabályi, illetve tevékenységemben történő változás esetén, fenntartom a jogot, hogy jelen Adatkezelési Tájékoztatót az adatkezelés jogalapja, célja, kezelt adatok körén kívül egyoldalúan módosítsam.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérjük, kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben az Általános Szerződési Feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve! Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (későbbiekben nem hozzáférhető).

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Dr. Kun Ágnes Anna E.V.

A szolgáltató székhelye: 2529 Annavölgy, Erdőalja út 5.

A szolgáltató elérhetősége, a szolgáltatásait igénybevevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: pszichiartist@gmail.com

A szolgáltató nyilvántartási száma: 50803176

A szolgáltató adószáma: 67816163-1-31

A szolgáltató telefonszáma: +36-209-146-789

A szerződés nyelve: magyar

 

Szolgáltató weboldalának címe: www.pszichiartist.hu

A tárhely-szolgáltató adatai:

Rackhost Zrt.

6722 Szeged Tisza Lajos körút 41.

Adószáma: 25333572-2-06

Telefon: +36 1 445 1200

Fax: +36 1 445 1204

E-mail: info@rackhost.hu

Web: www.rackhost.hu

Fontosabb fogalom meghatározások:

- Távollevők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék, vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

- Szolgáltató: a szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet. A foglalkozás szervezője.

- Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.

- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a Résztvevő részére szolgáltatást nyújt, vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a Résztvevő pedig megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás ellenértékét.

- Résztvevő: a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe vevő személy, aki részt kíván venni a Szolgáltató által szervezett művészetterápiás, mozgásmeditációs, önismereti vagy coaching foglalkozáson.

Az Általános Szerződési Feltételek elérhetősége:

A Szolgáltató a hatályos Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot weboldalán teszi közzé, vagy elektronikus levélben küldi el a foglalkozásra jelentkező Résztvevők részére.

Az Általános Szerződési Feltételek tartalma:

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Résztvevő jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza.

Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltató által szervezett foglalkozásra való jelentkezés és azon való megjelenés esetén. Ezen feltételek általános szerződési feltételeknek minősülnek, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak.

A jelen Általános Szerződési Feltételek bizonyos rendelkezései kizárólag a Fogyasztóként eljáró Résztvevőkre vonatkoznak.

A Résztvevő, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit a jelentkezési űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával, vagy elektronikus levélben történő visszaigazolással tehet meg.

Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Résztvevő között. Amennyiben a Szolgáltató a részvételi díj átutalását megelőzően, szabályszerűen közzéteszi, vagy elküldi a Résztvevő részére a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban a részvételi díj összegét átutalja a Szolgáltató bankszámlájára, úgy kell tekinteni, hogy a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.

Az Általános Szerződési Feltételek hatálya:

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024. 02. 28. napján lép hatályba, ez megegyezik az Általános Szerződési Feltételek közzétételének napjával.

Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi Résztvevőre és foglalkozásra hatályosak.

A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a jelentkezés elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra.

Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott, az alábbiakban megnevezett szolgáltatásokra terjednek ki: a Szolgáltató által szervezett, egyéni és csoportos művészetterápiás, valamint mozgásmeditációs, önismereti foglalkozásokon, illetve a coaching üléseken való részvétel (online és személyes formában egyaránt).

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az a személy jogosult, aki előzetesen jelentkezett a Szolgáltató által meghirdetett foglalkozásra, a jelentkezés elfogadását a Szolgáltató visszaigazolta, a részvételi díjat megfizette Szolgáltató részére és jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta. Az Általános Szerződési Feltételek a fentiekben nevesített szolgáltatások vonatkozásában az ezen szolgáltatások igénybevétele során a szerződő felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket szabályozza.

A szerződés létrejötte, a szerződés megszüntetése:

A Résztvevő valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, mely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.

A szerződés elektronikus úton jön létre, azzal, hogy Résztvevő a foglalkozásra jelentkezik, a jelentkezést elküldi, és azt a Szolgáltató visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Résztvevő ajánlatát) a Résztvevő által megadott elektronikus levelezési címére, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett.

A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, annak teljesítésére tőle már el nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, vis maior, a csoport mégsem indul stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Résztvevővel, amennyiben pénzmozgás történt.

A Szolgáltató a foglalkozás tematikájáról, időpontjáról, helyszínéről weboldalán, közösségi oldalán, vagy elektronikus levélben ad tájékoztatást a Résztvevők számára. A Résztvevő hibájából fakadó esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A foglalkozás(ok)ra való jelentkezésre elektronikus levélben, vagy bizonyos esetekben a www.pszichiartist.hu weboldalon található űrlap kitöltésével van lehetőség. Ezt követően kerülnek elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek

A weboldalon, közösségi oldalon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Résztvevő minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Résztvevő által tett ajánlatnak a Szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései szerint. A Résztvevő a jelentkezés elküldésével kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget vonhat maga után. A jelentkezés Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően Szolgáltató egy elektronikus üzenettel visszaigazolja a jelentkezést. A Résztvevő elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, és arra Magyarország jogi rendelkezései az irányadóak. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában tárolja a jelentkezéseket, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra.

Résztvevő a jelentkezés során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Résztvevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Szolgáltatót a Résztvevő által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Résztvevő számára a jelentkezés során az adatok leellenőrzésére minden esetben lehetőséget biztosít.

Ügyfélszolgálat:

A Szolgáltató a jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített elérhetőségein válaszol a Résztvevők kérdéseire.

A Résztvevő kötelezettségei:

A Résztvevő vállalja, hogy részt vesz a foglalkozáson, melyre jelentkezett és megfizeti a részvételi díjat a Szolgáltató részére.

A Résztvevő kötelezettséget vállal arra, hogy nem tanúsít olyan magatartást, amely a foglalkozás többi résztvevőjét és a Szolgáltató jogait vagy jogos érdekeit sértené vagy károsítaná. A Résztvevő az okozott károkért a polgári jog szabályai szerint felel.

A Szolgáltató jogosult a Résztvevőt a foglalkozáson való további részvételtől eltiltani, amennyiben a Résztvevő a foglalkozás többi résztvevőjét, vagy az oktatót veszélyezteti, illetve magatartásával a foglalkozást rendszeresen megzavarja, és ezzel akadályozza a foglalkozás szerződés szerinti teljesítését.

A Szolgáltató jogosult a foglalkozás helyszínét, időpontját és tematikáját módosítani. Amennyiben a Résztvevő a módosítást vagy a módosítások valamelyikét nem fogadja el, ez a tény a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint létrejött szerződés megszűntetését eredményezheti.

A Résztvevő jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy a jelentkezés során megadott adatai a valóságnak megfelelnek. Köteles az adataiban – a foglalkozás ideje alatt – bekövetkezett változásról haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót.

A Szolgáltató kötelezettségei:

A Szolgáltató vállalja, hogy jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak megfelelően megszervezi és megvalósítja a foglalkozást.

Részvételi díj:

A szolgáltatás igénybevételéért a Résztvevő díj fizetésére köteles. A részvételi díj a foglalkozásról szóló tájékoztatókban, a weboldalon, vagy közösségi oldalon kerül feltüntetésre. A feltüntetett díjak érvényes fogyasztói árak, melyek pénzneme magyar Forint.

A Szolgáltató fenntartja a weboldalon és a közösségi oldalon feltüntetett díjak változtatásának jogát. Az árváltozás a megjelenéssel lép hatályba. A Szolgáltató garantálja, hogy a Felek közötti ajánlati kötöttség és annak Szolgáltató részéről történő elfogadását követően esetlegesen felmerülő árváltozás, elküldött jelentkezés esetében a részvételi díj összegét nem befolyásolja.

A Szolgáltató által küldött visszaigazolást követően tehát a részvételi díj fizetendő végösszege nem változik.

Előfordulhat azonban, hogy valamilyen technikai hiba vagy elírás következtében a piaci ártól jelentősen eltérő, téves díj jelenik meg a tájékoztatóban, vagy a weboldalon. Ilyen esetben a Szolgáltató a rendelt szolgáltatás biztosítása előtt elektronikus üzenetben megkeresi a Résztvevőt egyeztetés céljából. Az ilyen jelentkezéseket a Szolgáltató nem tekinti érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a részvételi díjakat pontosan tüntesse fel. Amennyiben minden gondossága ellenére hibás ár került feltüntetésre, a Szolgáltató nem kötelezhető arra, hogy a szolgáltatást a hibás áron biztosítsa.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:

A jelentkezés során a Résztvevőnek folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására, vagy törlésére. Ha a jelentkezés elküldését követően szeretné a Résztvevő módosítani a megadott adatokat, ezt a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott elérhetőségein tudja jelezni a Szolgáltató irányába. A Résztvevő a jelentkezés véglegesítésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Résztvevő hibás adatbeviteléből, illetve a pontatlanul közölt adatokból keletkező károkért nem vonható felelősségre. A jelentkezés során pontatlanul megadott elektronikus levelezési cím, vagy a postafiók tárhelyének telítettsége a visszaigazolás hiányát okozhatja, ami megakadályozhatja a szerződés létrejöttét. Ilyen esetekben a Szolgáltató megpróbál egyéb módon kapcsolatba lépni a Résztvevővel.

Fizetési és lemondási feltételek:

A részvételi díj összegét a Résztvevő átutalással (előre utalással), vagy készpénzben fizeti meg Szolgáltató részére. A foglalkozáson való részvétel feltétele a foglalkozási díj Szolgáltató részére történő megfizetése.

- Előre utalással történő fizetés: a Résztvevő a Szolgáltató bankszámlájára utalja a részvételi díj összegét. Az összeg Szolgáltató bankszámlájára történő megérkezését követően válik jogosulttá a Résztvevő a foglalkozáson való részvételre, illetve az online foglalkozáshoz való csatlakozásra.

- Készpénzben történő fizetés: a Résztvevő a személyesen tartott foglalkozás alkalmával fizeti meg a Szolgáltató részére a részvételi díj összegét.

A Szolgáltató jogszabályi kötelezettségének eleget téve felhívja a Résztvevő figyelmét, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele (a foglalkozásra való jelentkezés elküldése) a Szolgáltató javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

Résztvevő jogosult a foglalkozáson való részvételét lemondani a Szolgáltatóhoz intézett egyoldalú jognyilatkozatával, indokolási kötelezettség nélkül.

- Ha a lemondásra több, mint 14 naptári nappal a foglalkozás dátumát megelőzően kerül sor, úgy Szolgáltató a részvételi díj teljes összegét visszautalja a Résztvevő bankszámlájára.

- Ha a lemondásra több, mint 7 naptári nappal (de kevesebb, mint 14 naptári nappal) a foglalkozás dátumát megelőzően kerül sor, úgy Szolgáltató a részvételi díj 50%-ának megfelelő összeget visszautalja a Résztvevő bankszámlájára.

- Ha az időpont lemondására a foglalkozást megelőző 7 naptári napon belül kerül sor, Szolgáltató nem téríti vissza a részvételi díj összegét.

Amennyiben a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a Résztvevők számára nem hasznos egy adott Résztvevő jelenléte – annak viselkedése, megnyilvánulásai miatt – a foglalkozáson, úgy lehetősége van őt távozásra kérni. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a részvételi díj összegét.

Amennyiben a Résztvevő a foglalkozáson nem jelenik meg, vagy az online foglalkozáson nem vesz részt, az alkalom számára megtartottnak minősül, a befizetett pénzösszeg nem használható fel másra, és nem jár vissza, a foglalkozás teljes díját köteles megfizetni Szolgáltató részére.

Ha a Szolgáltató a saját hibájából, vagy önhibáján kívül, akár a szolgáltatás egészével, akár a foglalkozás egy részének teljesítésével késedelembe esik, az előre egyeztetett időpontban nem jelenik meg, nem áll rendelkezésre, a foglalkozás az ő hibájából nem kezdhető meg, vagy elmarad, akkor köteles az elmaradást pótolni és egy új időpontban megtartani az elmaradt eseményt.

Teljesítési idő, a szolgáltatás igénybevétele:

A teljesítés időpontja a foglalkozás megtartásának időpontja.

Résztvevő tudomásul veszi, hogy Szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy a vállalt szolgáltatást a szakmai és etikai szabályok megtartásával, legjobb tudása és tapasztalata alapján, a Résztvevő érdekeit szem előtt tartva nyújtja, eredmény megvalósítására – a foglalkozáson elhangzott információk alapján – nem vállal kötelezettséget.

Résztvevő – jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával – nyilatkozik, hogy a Szolgáltató által szervezett foglalkozáson saját felelősségére vesz részt. A foglalkozáson aktív és passzív módon is részt lehet venni. Résztvevő vállalja, hogy a foglalkozás során és azt követően adott visszajelzéseit, hozzászólásait kulturált módon és tisztelettel fogalmazza meg. Résztvevő kötelezettséget vállal arra is, hogy a foglalkozáson elhangzottakat – különösen a más Résztvevőkkel kapcsolatos információkat – nem osztja meg harmadik személlyel, a tudomására jutott információkkal kapcsolatban teljes körű titoktartási kötelezettség terheli. Szolgáltató az ilyen esetek miatt esetlegesen felmerülő problémák miatt nem vállal felelősséget.

Résztvevő tudomásul veszi, hogy a szerződés szerinti művészetterápiás, mozgásmeditációs, önismereti, illetve coaching foglalkozás, vagy egyéb szolgáltatás szakszerű nyújtása több alkalmas találkozást, időben elhúzódó folyamatot tehet szükségessé, ám a Szolgáltató erre az esetre sem vállalja a tőle elvárható gondosságon túli egyéb eredmény teljesítését.

A Résztvevő a szolgáltatás igénybevételekor tiszteletben tartja a vonatkozó jogszabályokat és a Szolgáltató működési rendjét.

A Résztvevő köteles a részére nyújtott szolgáltatást személyesen végző szakemberrel együttműködni és tiszteletben tartani más Résztvevők, valamint a Szolgáltató jogait.

Résztvevő tudomásul veszi, hogy a foglalkozáson tilos az elhangzottakat hang- vagy kép rögzítésére alkalmas eszközzel – a Szolgáltató előzetes hozzájárulása nélkül – rögzíteni. A Résztvevők kizárólag a Szolgáltató és a többi Résztvevő előzetes hozzájárulásával jogosultak felvételeket készíteni a foglalkozás során.

Résztvevő tudomásul veszi azt is, hogy a foglalkozás során, vagy azt követően a Szolgáltató által esetlegesen átadott dokumentumokat, információkat, tananyagot nem jogosult harmadik személyek számára átadni, továbbítani, sokszorosítani és forgalomba hozni. A hivatkozott dokumentumok Szolgáltató kizárólagos szellemi tulajdonát képezik, bármilyen felhasználás kizárólag a Szolgáltató előzetes engedélyével lehetséges. A jelen pontban foglalt kötelezettségek megszegése esetén a Résztvevő köteles a Szolgáltató ebből eredő kára, valamint a felmerült, indokolt és igazolt költségei megfizetésére.

Szerzői jogok:

Weboldalunk szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része.

A honlapon szereplő valamennyi tartalom, valamint a pszichiARTist által megküldött hírlevelek szerzője Dr. Kun Ágnes Anna.

Tilos a weboldalon található tartalmak engedély nélküli használata, nyilvános bemutatása, részben vagy egészben való közzététele, portálokra való feltöltése, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint.

Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról, valamint adatbázisunkból történő anyagok átvételére kizárólag a jogtulajdonos (Dr. Kun Ágnes Anna) írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.

Adatkezelési Tájékoztatás:

A Szolgáltató kizárólag a hatályos jogszabályok rendelkezéseivel összhangban, az adatkezelési és adatvédelmi rendelkezések előírásait szigorúan betartva végzi a személyes adatok kezelését, figyelembe véve a jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság, a célhoz kötöttség, adattakarékosság, pontosság, korlátozott tárolhatóság alapelveit. A Szolgáltató megtesz minden olyan technikai és szervezési intézkedést, hogy a Résztvevők személyes adatait biztonságos, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. rendelete által előírt módon kezelje. A személyes adatok kezelésével kapcsolatos Adatkezelési Tájékoztató szintén a Szolgáltató weboldalán és székhelyén érhető el.

A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszkezelés:

Amennyiben a Résztvevő a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban nem elégedett, és panasszal szeretne élni a Szolgáltató felé, azt szóban és írásban: postai úton (Dr. Kun Ágnes Anna, 2529 Annavölgy, Erdőalja út 5.), vagy elektronikus levél formájában (pszichiartist@gmail.com) teheti meg.

A Szolgáltató minden panaszt kivizsgál.

A szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a Résztvevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Résztvevőnek átadni.

Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Résztvevőnek legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg.

A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

- a Résztvevő neve, lakcíme,

- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

- a Résztvevő panaszának részletes leírása, a Résztvevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

- a Szolgáltató nyilatkozata a Résztvevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

- a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a Résztvevő aláírása,

- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje, - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Résztvevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely Hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes Hatóság, illetve a Résztvevő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a Békéltető Testületi eljárást.

Békéltető Testület, Fogyasztóvédelem:

A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Résztvevőket, hogy amennyiben a Résztvevő nem ért egyet a Szolgáltató válaszával, melyet panaszára adott, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:

Békéltető Testületi eljárás kezdeményezéséhez a Résztvevő lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy a Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat a Résztvevő.

A Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testület:

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 

A Békéltető Testület olyan független testület, mely a megyei kereskedelmi és iparkamarák, illetve a Fővárosi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működik. Létrehozásuk célja az volt, hogy megkíséreljék a Résztvevő és a Szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését.

A Békéltető Testülethez fordulás feltétele, hogy a Résztvevő megkísérelje a vitát közvetlenül a Szolgáltatóval rendezni. A Békéltető Testület eljárása ingyenes, a Résztvevőnek csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a Testület a Résztvevő hátrányára dönt.

A Békéltető Testület eljárása a Résztvevő kérelmére indul. A kérelmet a Békéltető Testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

- a Résztvevő nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

- a Szolgáltató nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

- az illetékes Békéltető Testület helyett kérelmezett Testület megjelölését,

- a Résztvevő álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

- a Résztvevő nyilatkozatát arról, hogy a Résztvevő a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését,

- a Résztvevő nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más Békéltető Testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

- a Testület döntésére irányuló indítványt,

- a Résztvevő aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Résztvevő bizonyítékként hivatkozik, így különösen a Szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Résztvevő rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a Résztvevő meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

Amennyiben a Résztvevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatósághoz. A panasz elbírálását követően a Hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu.

A Résztvevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Vegyes és záró rendelkezések:

Online szolgáltatás igénybevétele feltételezi, hogy a Résztvevő az elektronikus kereskedelemre, szolgáltatásnyújtásra vonatkozó technikai valamint jogszabályi ismeretekkel rendelkezik. Ezen ismeretek hiányából, valamint az elektronikus termékek hibájából, az informatikai, távközlési szolgáltatóknak (például az internetszolgáltató) felróható hibákért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A Résztvevőt terheli továbbá a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. Amennyiben kötelező erejű jogszabályi rendelkezés, vagy bírósági döntés jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezését korlátozza vagy érvényteleníti, az nem érinti az Általános Szerződési Feltételek többi rendelkezésének érvényességét.

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat (ÁSZF) 2024. február 28. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot, azaz az ÁSZF-et. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete, és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak, vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Azon magatartás és/vagy eszközhasználat, amely a weboldal használatát lehetetlenné teszi vagy megnehezíti, tilos. Ezalatt értendők levelező és chatrendszerek, szoftverek, eszközök, vírusok, spam-ek használata, illetve egyéb, e tárgykörbe tartozó eszköz. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ilyen tevékenységek észlelése esetén felmerült kárait érvényesítse, és a károkozót az oldal látogatásától eltiltsa.

A Felhasználók által írt vélemények tartalmáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, és egyben fenntartja a jogot a törvényt, közízlést és üzleti érdekeit sértő vélemények törlésére.

Vonatkozó jogszabályok:

A felek között létrejött szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;

- 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024. 02. 28 napján lépnek hatályba, az ezt követően létrejött szerződések tekintetében alkalmazandók.

bottom of page